| Mirka: Znali jak się nazywam, a ja byłam tak głupia, że podałam datę urodzenia o którą prosili, bo myślałam, że potwierdzają tożsamość.
Zadzwoniłam do Millennium, to nie ich numer. |
| ja: Próba wyłudzenia danych, oszust przedstawia się z banku milenium, znał moje imię i nazwisko, chciał abym podała datę urodzenia, nic nie podałam. Wczoraj dzownili do koleżanki ale z innym motywem, że niby ktoś chciał przelać z jej konta pieniądze Uważam, że Bank Millennium dobrze nie zabezpieczył danych klientów i zostały one skradzione. Lepiej niech Bank razem z policją się za to weźmie, bo łatwo udowodnić w sądzie, winę banku |
| EmJ: Bardzo natrętni, dzwonią codziennie kilka razy pod rząd, blokujcie ten numer - to oszuści!!! |
| aacn3: 22 598 49 74 - UWAGA
Pani podaje się za pracownika Millenium Banku.
Jako klient Banku Millenium zadzwoniłem na infolinię: ten numer telefonu nie jest numerem Banku Millenium.
Pani pytała o dane osobowe i pożyczki w innych bankach. |
| Ocet Winny: Bezczelna próba wyłudzenia danych. Po potwierdzeniu imienia i nazwiska próbuje dalej wyłudzać dane. "Pani" (celowo w cudzysłowie bo osoby zajmujące się tak nieetyczną działalnością nie zasługują na żaden tytuł grzecznościowy) chciała o potwierdzenie miejsca urodzenia. Po zapaleniu się u mnie czerwonej lampki, gdy zacząłem zadawać niewygodne pytania (w jakim celu dzwoni) w celu zdemaskowania oszustwa, "pani" odpowiedziała, że nie może udzielić mi żadnych informacji i nie może kontynuować rozmowy. |
| uwaga uwaga: próba potwierdzenia danych osobowych i zmiany limitu na karcie kredytowej, której nie posiadam. Zgadzało się moje imię i nazwisko, danych oczywiście należy potwierdzać. Oszuści |